woensdag 30 juli 2008

Vrouwelijke promiscuïteit -- Spaanse mannen bedreigd


Gisteren op kantoor -de bazin was er niet- ging het gesprek op een bepaald moment over daten. De verstokte vrijgezel van op kantoor was zijn beklag aan het doen over dating sites en wat daar bij kwam kijken. Na enige tijd belandde de discussie bij een interessanter onderwerp, namelijk de vrouwelijke promiscuïteit.

Aandachtig stopte ik even mijn werk-gerelateerde bezigheden en deed moeite om de -duidelijk geëmotioneerde- mannen te volgen in hun geagiteerde conversatie.

Hier in Spanje staat de vrouwelijke ontwikkeling nog niet zo ver als in de Lage Landen. Tot voor kort gingen de vrouwen werken tot ze trouwden. Stel je voor! Nu dat daar verandering in begint te komen, weten de mannen niet meer wat gedaan.

Onze baas, die vrijuit kon spreken wegens afwezigheid van zijn vrouw, had het over de oertijd, oerinstincten, jagers, voortplanting, stammen, voortplanting en zelfs massale sperma-verspreiding! Howwwww! Blijkbaar big deal :)

Daarom dat ik ook een spreekwoordelijke duit in het zakje wil doen en hier "my two cents" posten een volgende keer. Ik laat jullie met enkele vragen:
  • Waarom denk je zijn de vrouwen sexueel bevrijd?
  • Wat is het effect hiervan op de man?
  • Wat denk jij over vrouwelijke promiscuïteit in het algemeen?
  • Zou jij als man er dan ooit eentje willen trouwen?

1 opmerking:

  1. Jajaja ik graag hebben van dingen van het kantoor. Daar ik tot nu toe kleine dingen zijn veranderd veel. Vrouwen zijn veel vrijer en ik kan er perfect. Ik denk dat we hebben veel gedaan voor het bereiken van gelijkheid van mannen en vrouwen, maar qudda nog veel werk te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Geef je commentaar!