woensdag 3 september 2008

Alles wat u schrijft...

... kan en zal tegen u gebruikt worden. Het lijkt misschien een amerikaanse film, maar de dag van vandaag heel erg waar. Ook volgens Fernando, mijn baas heeft het blog-gebeuren naast de vele voordelen ook het nadeel dat hetgeen je schrijft tegen je kan gebruikt worden.

Een tijd terug las ik in een blog van de Idea Shower een post over hetgeen mensen post-mortem info vergaren via blogs en andere online media. Wat mij voor het moment bezighoudt is waarvoor men mijn blog gebruikt nu. Deze blog is opgesteld voor vrienden, bevriende familie en andere mensen die het goed voorhebben met ons gezin, bestaande uit drie personen, en driemaal per jaar uit vijf personen. Andere mensen gelieve zich te onthouden.

Tenslotte laat ik jullie met een andere mededeling. Ik ben een moeder, een échte moeder. Ik doe ook alles voor het welzijn van mijn gezin en mijn zoon. Dit zal ik blijven doen, welke tegenslagen ook. Als dat wil zeggen het brood uit de mond sparen om mijn gezin van ondergoed of passende kleding te voorzien dan doe ik dat. En ik deins niet terug voor mensen die het slecht voorhebben met ons voor persoonlijk winstbejag of welke reden dan ook. Ik deins niet terug, door liefde en voor liefde.

Dit is sterke taal, maar sterke taal van iemand die al haar mannen liefheeft vanuit het diepst van haar hart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef je commentaar!