donderdag 14 augustus 2008

Internet? Dan toch??

Even een update in verband met de staat van de telefoonlijn en internet in ons nieuwe stekje in Finestrat.

Ik had al een paar dagen gemerkt dat er overal camionetjes van teleco stonden. Teleco is het bedrijf dat aan de Marina Baixa (stuk van provincie Alicante waar we wonen) reparaties en aansluitingen doet voor Telefonica. Dat vond ik dus erg verdacht, eerst dacht ik dat er iemand woonde die ervoor begon te werken, maar toen ik op een dag twee camionetjes zag, begon mijn frank te vallen.

Die avond ging ik aan Alberto, een buurman vragen hoe dat da nu eigenlijk zat met de telefoonlijn. En die wist me te vertellen dat hij er al had!! Fier liet hij zijn telefoon zien, en liet me zelfs horen dat er geluid uit kwam, blij als een kind.

Hij stelde voor om voor mij te bellen naar Telefonica om ook een aanvraag te doen, en zo gebeurde het. Een dezer dagen krijgen we telefoon, en een beetje later ook nog internet. Stel je voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef je commentaar!