woensdag 17 september 2008

Een etende Matías

Deze foto's kon ik jullie niet ontzeggen. Matías aan zijn wortelpuree. Een heerlijk hapje en zo lekker oranje. Hij eet nog stees heel goed trouwens. Dat is te zien aan zn lekker zachte baby-armpjes en -buikie.

Happeuhh :) Zo geconcentreerd aant kijken.. Ons mama moest 't maar eens afpakken he.


Hmz ja da lust ik wel. Lekker he...


... of toch nie? Effe m'n neusje optrekken hihi.


Toch maar lekker blijven eten.. 't Is bijna op...


Hehe, da was lekker. Zie eens hoe content ik nu ben :)


En mijn snoetje is assortie met mijn stoel! Lekker oranje :) Zie ik er ni snoezig uit?

Dada!

3 opmerkingen:

  1. Matías está para comérselo!!!

    Muy bonitas las fotos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahha geweldige fotokes en zie is wa ne mond vol tanden oppassen met de vingerkes hiihihi tis al een heel grote jongen he schattig manneke ist heeft hem dat van de mama of de papa? allez grts xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Prognatis: Gracias, creo que parece bien a su padre :)

    @Sylvia: Ja zn mondje staat al goed vol, en de twee eerste kiesjes zijn eruit komen piepen ook! Dat schattige heeft hij vast en zeker van papa :) Het smossen met eten wss van mij. :D Thx voor je reactie

    BeantwoordenVerwijderen

Geef je commentaar!