dinsdag 25 november 2008

Verbouwen Costa Blanca en Beta testers

Een economische crisis dwingt een mens tot drastische maatregelen. Na wat overleg hebben we besloten om eens een poging te doen om voor Stefan werk aan te trekken via het internet. Om te beginnen moesten we een goede naam hebben. Aangezien hij verbouwt aan de Costa Blanca, was de keuze nogal rap duidelijk.


Een domeinnaam voor mijn persoonlijk idee (informatie voor nederlandstalige vakantiegangers aan de Costa Blanca), mooi-weer-benidorm.com hadden we al. Een subdomein toevoegen en hupsakee, "Verbouwen Costa Blanca" was geboren. De officiële URL is dus http://verbouwen-costablanca.mooi-weer-benidorm.com. Ik weet het, de domein naam is een beetje over-the-top, maarja 't is crisis :)


En nu dat toch de domeinnaam al verklapt is, wil ik graag een kleine oproep doen aan vrienden en familie. Als je geinteresseerd bent om af en toe eens een keertje te gaan piepen op de site waar in aan bezig ben, om me op eventuele fouten te wijzen, verneem ik graag iets. Wat er nu online staat is erg minimaal, namelijk de blog over vakantie aan de Costa Blanca, en de lege homepage van de website. Suggesties altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef je commentaar!