dinsdag 18 november 2008

Meme: Vier is een mooi nummer (Cuatro es un buen numero)

Ook deze keer heb ik de eer om een meme te ontvangen. Wederom geeft mijn goede vriend en collega Pau mij een reden om te posten. Weet je nog, de vorige was die met de Enrique Dans pose :) In dit geval gaat het om het lijstje in te vullen met telkens vier antwoorden.
1.- CUATRO TRABAJOS QUE HE TENIDO
(Vier jobs die ik gehad heb)
- Programmeur/Giri-vertaler in Alicante
- Opdienster in een restaurant genaamd "De postkoets"
- Functioneel Analyst bij Fortis (haha ze hadden me nooit moeten laten gaan)
- Zelfstandige ondernemer
2.- CUATRO TRABAJOS QUE HE QUERIDO TENER(Vier jobs die ik heb willen hebben)
- Architect
- Professionele skimonitrice
- Doctorandus (ben ik blij dat ik dat niet mocht doen)
- Houder van een online webshop in garen en alles wat te maken heeft met handwerk
3.- CUATRO PELÍCULAS QUE PUEDO VER UNA Y OTRA VEZ
(Vier films die ik een en andere keer kan zien)
- Lola rennt
- The planet of the apes
- The inconvenient truth
- The Lion King
4.- CUATRO LUGARES DONDE HE VIVIDO
(Vier plekken waar ik gewoond heb)
- Houthalen(Met mammie en pappie) België
- Zonhoven(Met twee, alleen en met twee) België
- Altea España
- Finestrat España
5.- CUATRO PROGRAMAS O SERIES DE TV QUE ME GUSTAN EN EXCESO
(Vier tv programma's of series die ik erg leuk vind)
- Prison Break (de eerste is en blijft de beste)
- Familie
- SOS mi vida (La Moni
- Boer zoekt vrouw
6.- CUATRO LUGARES DONDE HE IDO DE VACACIONES
(Vier plekken waar ik al op vakantie ben geweest)
- Frankrijk (bijna elk jaar sinds ik vijf of zes jaar oud ben, tot ik uit huis trok)
- Benidorm-Polop (Winter 2006)
- Tunesië (Zomer 2005)
- Grossarl (Winter 2002)
7.- CUATRO LUGARES DONDE ME GUSTARÍA IR
(Vier plekken waar ik graag heen zou gaan)
- Een ski-oord ergens in Spanje
- België om familie en vrienden te bezoeken
- Ik ben echt gewoon content waar ik nu zit hoor :)
- ... Euh.. de hemel? Ik vrees dat da voor mij ni meer weggelegd is..
8.- CUATRO PLATOS FAVORITOS
(Vier favoriete gerechten)
- Moeke's spaghetti
- Zelfgemaakte lasagne
- Rode kool met worst
- Kebab of belgische frieten? Euhh.. Frietjes dan maar :)
9.- CUATRO SITIOS QUE VISITO A DIARIO
(Vier plaatsen die ik dagelijks bezoek)
- Ons huis, ook wel thuis genoemd
- Het werk
- De creche
- De auto
10.- CUATRO LUGARES DONDE PREFERIRÍA ESTAR EN ESTE MOMENTO
(Vier plekken waar ik graag zou zijn op dit moment)
- ergens in een sauna met Stefan
- op skivakantie?
- in bad met een gezichtsmaskertje op..
- in de zetel met een breiwerkje?

Ziezo, nu weten jullie ook weer iets nieuws van mij. Ik ga eens proberen om de meme door te geven. Sylvia, voel jij je geroepen om wat van jezelf prijs te geven?

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de voortzetting van de meme. Het is heel grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Prognatis: Me sorprende que has entendido algo :) Ahora a ver si lo hara Sylvia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Geef je commentaar!